.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصمیم نهایی واگذاری نمایشگاه بین المللی تهران به مجلس
تصمیم نهایی واگذاری نمایشگاه بین المللی تهران به مجلس

عضو کمیسیون اصل 44 قانون اساسی گفت: بر اساس تصمیم صبح چهارشنبه این کمیسیون مقرر شد تصمیم نهایی برای واگذاری نمایشگاه بین المللی تهران به مجلس شورای اسلامی محول شود.

علی اصغر یوسف نژاد پس از پایان جلسه فوق در گفتگو با مهر افزود: در جلسه صبح امروز کمیسیون اصل 44 قانون اساسی که با حضور دستگاه های اجرایی چون اقتصاد و داراییی، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد در مورد واگذاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تصمیم گیری شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه با توجه به اقدامات قبلی برای واگذاری و مسائل پس از واگذاری از طریق نمایندگان دستگاه های دولتی مواردی عنوان شد که مسیر قانونی برای واگذاری باید انجام گیرد تا تخلفات صورت گرفته بر اساس شرایط قانونی اعمال شود.

نماینده مردم ساری در مجلس افزود: در این جلسه مقرر شد توافقات انجام شده باید به تصویب هیئت واگذاری و هیئت دولت برسد و اموال نمایشگاه باید تقویم و ارزشیابی شود.

وی تصریح کرد: مطابق احکام بودجه سال های 85 و 86 شرکت و سهم نمایشگاه باید به تصویب هیئت وزیران رسیده و فهرست و قیمت ها نیز در این مورد خاص باید با تصویب هیئت واگذاری صورت گیرد.

یوسف نژاد یادآور شد: بر این اساس با توجه به اشکالات به وجود آمده قرار شد این موضوع در کارگروهی بررسی شود.

به گفته وی، این کارگروه متشکل از وزارت بازرگانی، مجلس شورای اسلامی، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بوده که باید ظرف دو هفته نسبت به موضوع بررسی کارشناسی واگذاری نمایشگاه تصمیم گیری نهایی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.